Vše o nákupu



  1. Možnosti a ceny doručení
  2. Platební možnosti
  3. Vrácení a výměna zboží ve 30-denní lhůtě
  4. Záruka
  5. Reklamace

1. Možnosti a ceny doručení

Kurýrní služba - nejlevnější doručení na adresu

  • Cena - 119 Kč

  • Rychlost dodání - do 2 pracovních dnů od odeslání
  • Opakované doručení - ano, až 3 pokusy
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS

Zásilkovna

  • Cena - 75 Kč

  • Rychlost dodání na pobočku - do 2 pracovních dnů od odeslání
  • Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS

Osobní převzetí na naší dílně

  • Cena - zdarma
  • Adresa Bernartice nad Odrou, č.p. 1 (PSČ 741 01) mapa »
  • Čas vyzvednutí - po předchozí dohodě kdykoliv
 



2. Platební možnosti

Platební kartou

  • Přijímáme karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro.
  • Platba a ověření proběhne okamžitě.

Převodem z účtu

  • Bankovní převod trvá obvykle 1 pracovní den.
  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíš hned po odeslání vaší objednávky. Platební instrukce ti následně dorazí i na tvou e-mailovou adresu.
 

3. Vrácení a výměna zboží ve 30-denní lhůtě

Jako spotřebitel máš ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupuješ jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení ti nevzniká. My jsme pro vás tuto dobu prodloužili na 30 dnů.

Lhůta pro vrácení a výměnu zboží

  • Trvá 30 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno e-mail s požadavkem na odstoupení, případně započetí případu v našem asistentu pro výměnu a vrácení zboží. Zboží nám musí být vráceno v co nejkratší době. V drtivé většině případů ale na tuto lhůtu nedbáme, a pokud se nám produkty vrátí v pořádku, výměna či vrácení je po dohodě možná i mimo tuto lhůtu.

Jak postupovat

  1. Nejjednodušší varianta je využít našeho asistenta pro výměnu a vrácení zboží.

    Pokud se Ti nedaří svůj případ vyřešit přes asistenta, kontaktuj nás prosím přes email.
  2. Zboží prosím následně uveď do původního stavu, aby se předešlo možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  3. Nejraději budeme, pokud zboží odešleš včetně původního obalu.
  4. Zboží pak neodkladně pošli na adresu: Tree Factory, s.r.o. (Daniel Kužela), Bernartice nad Odrou 1, 74101 Bernartice nad Odrou.

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to převodem na Tvůj bankovní účet. Ten prosím v případě, že si zboží hradil/a platební kartou, přilož do daného e-mailu.
  • Vrátíme Ti peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jsi si zvolil/a jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.
 



4. Záruka

Jako spotřebitel máš ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupuješ jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro tebe záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.

Ná dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

 



5. Reklamace

Jak začít

  • Informuj nás nejprve prosím e-mailem na info@summermyles.cz nebo telefonicky na 725 878 428.
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme tě k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Tree Factory s.r.o. (Daniel Kužela), Bernartice nad Odrou 1, 741 01.

Lhůta pro vyřízení tvé reklamace

  • Pokud jsi spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
  • Pokud jsi firma nebo podnikatel (obchoduješ s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontroluj si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírej.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktuj nás co nejdříve na telefonu 725 878 428.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz