Vše o nákupu

  1. Možnosti a ceny doručení
  2. Platební možnosti
  3. Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě
  4. Záruka
  5. Reklamace



1. Možnosti a ceny doručení

GLS - kurýrní služba

  • Cena - 69 Kč

  • Možnost platby na dobírku - ano, v hotovosti i kartou, cena 29 Kč
  • Rychlost dodání - do 2 pracovních dnů
  • Opakované doručení - ano, až 3 pokusy
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilek

Zásilkovna

  • Cena - 69 Kč

  • Možnost platby na dobírku - ano, pouze v hotovosti, cena 29 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku - do 2 pracovních dnů
  • Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilek

Zasílání zboží na Slovensko

  • Brzy umožníme. Prozatím nás můžete kontaktovat na info@treefactory.cz a řešit odeslání individuálně.
 
Doprava

Osobní odběr

  • V sídle organizace
    Po-Ne - dle domluvy
    Petřvald u Mošnova, č.p. 252, PSČ 742 60 Zobrazit na mapě »
  • KOFILAB Ostrava
    Po, St, Čt, Pá 12-19
    Út zavřeno
    So, Ne 14 - 19
    Antonína Macka 1711/3, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz Zobrazit na mapě »
 



 
 
Platební možnosti

2. Platební možnosti

Platební kartou

  • Přijímáme karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro.
  • Platba a ověření proběhne okamžitě.

Převodem z účtu

  • Bankovní převod trvá obvykle 1 pracovní den.
  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíš hned po odeslání vaší objednávky. Platební instrukce Ti následně dorazí i na vaši e-mailovou adresu.

Platba při převzetí

  • Česká pošta - pouze v hotovosti - poplatek 29 Kč.
  • GLS - v hotovosti či platební kartou - poplatek 29 Kč.
  • Zásilkovna - pouze v hotovosti - poplatek 29 Kč.
 



 

3. Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě

Jako spotřebitel máš ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupuješ jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení Ti nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošli informaci o odstoupení od smlouvy (můžeš využít vzorový formulář) a přilož fakturu.
  • Zboží prosím uveď do původního stavu, aby se předešlo možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešleš včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, přesto však máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jako takové ti potom mohou být naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
  • Zboží pak neodkladně pošli na naši adresu: El Grifo, z.s., Petřvald 252, 742 60 Petřvald-1.
 
Vrácení zboží

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od tebe platbu přijali, nebo na tvůj bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.
 



 

4. Záruka

Jako spotřebitel máš ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupuješ jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro tebe záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.

Ná dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

 
Záruka

5. Reklamace

  • Informuj nás nejprve prosím e-mailem na info@treefactory.cz nebo telefonicky na 725 878 428.
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme tě k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: El Grifo, z.s., Petřvald 252, 742 60 Petřvald-1.
  • Přilož doklad o koupi (fakturu).

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

  • Pokud jsi spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
  • Pokud jsi firma nebo podnikatel (obchoduješ s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontroluj si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírej.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktuj nás co nejdříve na telefonu 725 878 428.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Zůstaňme v kontaktu

Budeme s tebou jako první sdílet informace o nových produktech, kolekcích, exkluzivních slevách, ale i o tom, co se děje okolo Tree Factory.

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů


Instagram Tree Factory

Dej i ostatním vědět, že jsi #vsouladusprirodou <3